tisdag 7 juni 2011

Med posten

För ett litet tag sedan hade Lisette en liten fågellätestävling.
Jag är inte duktig på fågelläten.
Som tur är var det ingen annan av de som kommenterade som var det heller (och framförallt var det kanske ingen annan som gick in för det lika helhjärtat ;) Men jag tycker att sådant där är kul och skulle så gärna vilja kunna höra vilken fågel som säger vad.
Hur som helst korade snälla Lisette mig till vinnare, trots att jag var långt långt ifrån fjorton rätta svar... och idag kom vinsten med posten:
Kort med fina fågelmotiv.

Tack så mycket Lisette!

2 kommentarer:

  1. Hej Karin. Kul att du tyckte om "vinsten". Jag har inte varit inne i bloggvärlden på ett bra tag och när jag skulle titta på just det här inlägget (;)) eftersom Mian berättade att du hade skrivit om din present från mig, så gick det inte att hitta . Mian lyckadse lura ut det. Hur vet jag inte riktigt. Men du ska kanske göra något åt att det inte går att hitta "Äldre inlägg" på din blogg.
    Jag har faktiskt inte kollat min egen heller kom jag på nu ;) Kanske har det försvunnit därifrån också. Jag har ju heller inte hunnit fixa det där med "kontakt" så att man kan skriva via epost. Datorjobb för oss båda. Men det får vänta till någon regnig dag- tror jag. Ha det så gott.

    SvaraRadera
  2. Ah, det skulle nästan jag också vilja veta hur hon lurade ut :)
    Jag har i allafall medvetet plockat bort länken "Äldre inlägg". Allt för ofta råkade jag ut för att vänliga själar (oftast vuxna elever från ridskolan) hittat hit, läste långt långt tillbaka och hade svårt att skilja på då och nu. En period satte jag lösenord på bloggen så att bara den som var inbjuden kunde läsa. Sedan öppnade jag den igen och de senaste åren har den varit öppen för alla, men man har inte kunnat se mer än de tretton senaste inläggen. Är supernöjd med det och kommer förmodligen att fortsätta ha det så :)

    Korten var jättefina!

    SvaraRadera