torsdag 9 juni 2011

Kalle Kanin is ready for studenten

Här är han, Kalle Kanin. Bara det blågula bandet som saknas.
Turligt nog passade mössan (som är ett separat mönster).
Han kan både sitta och stå -men blev tyvärr lite låghalt (tror eventuellt att det ena benet råkat få ett varv för mycket?) så det är tur att han ska hänga i morgon.
Och en svansstump fick han också. Här står han och kikar på vädret. Helst vill han vara utan regn i morgon.
Jag också. Och förmodligen alla andra studentmänniskor med.
Nu får han ligga och vila upp sig inför morgondagens trängsel med blommor, skumpa och andra små studentdjur.

5 kommentarer:

  1. Gud så söt !

    Vad duktig du är Karin !

    SvaraRadera
  2. Har du virkat den, eller vad det heter (jag är rudis på sånt här)?
    Jättesöt...en present till kär vän?

    SvaraRadera
  3. Men oj vad duktig du är! Hur söt som helst!
    //Elin

    SvaraRadera
  4. Miss Piggy; Det finns allt en del detaljer som jag i efterhand kommit på att jag kunnat göra på ett bättre sätt... Men jag hann/orkade inte riktigt göra en provdocka först :)

    Christina; Haha, ja det är inte lätt ;) Han är virkad och ska hängas om halsen på min kusin i morgon när hon tar studenten :)

    Elin; Så avancerat är det inte och jag hade ju mönster :)

    SvaraRadera
  5. Vilken söt kanin! Jag måste verkligen ta tag i det här med att börja virka ;-)

    SvaraRadera