måndag 13 juni 2011

Första dagen

Var i all världen tog den där evighetslånga ledigheten vägen som jag skulle ha innan jobbandet började?!?
Den är hur som helst slut nu för idag är första jobberidagen. Det känns lite som när man är vikarie i vikariepolen, eftersom det är studiedag med sammanslagning och därmed arbete med andra vikarier på en förskola jag aldrig varit på tidigare. 
Det går bra, förstås, även om jag ser fram mer emot morgondagen. 

Och ikväll är det kalas för minsta kusinen som fyller elva.

3 kommentarer:

  1. Ledigheten har en förmåga att gå för fort

    SvaraRadera
  2. sommar är ändå bra, för på långa ljusa kvällar hinner man med mycket

    SvaraRadera
  3. Snawitz; Jag brukar egentligen vara rätt dålig på att vara ledig, men den här gången kan jag inte för mitt liv begripa var tiden försvunnit...

    Hannele; Visst är det så. Jättestor skillnad mot vintern när det är mörkt då man kommer hem!

    SvaraRadera