måndag 30 maj 2011


Vår rara kontaktperson var här igår och kikade på Chatter. Det var som vi misstänkt, såret skulle inte se ut så. Nu blir det till att avvakta svar från veterinär och sedan eventuellt penicillin. Och jag hoppas att vi ändå kan plocka tratten på onsdag. Då är jag ändå hemma och kan hålla koll på om hon låter stygnen vara.

Idag är det jobb på förskolan 9-14. Med de stora barnen :)
Sedan korrekturläsa examinationsarbetet, samt läsa igenom och kommentera ett par andra. Examinationsseminarium i morgon och sedan är ännu en termin till ända.
C-uppsats i höst.
Hej vad det går!

5 kommentarer:

  1. Det var då ett elände med den lilla kissen! Och nu kommer jag ihåg varför jag gick in .., jag skulle hämta kameran och filma pElle som sover på altanen ,-)

    SvaraRadera
  2. Hej igen Karin. Värst så besvärligt det här blev att försöka få iväg några små kort till dig.....Jag försökte sms:a dig förut men det funkade viss inte HELLER! ;(
    Jag ser vid närmare koll att den där "kontakt" - finns inte på min blogg, som jag trodde att den skulle göra. Den har försvunnit ngn gång under vägen. Men eftersom jag vet att Mian har din adress så får jag din adress av henne och så löser jag det så. Det är inte särskilt bra att lämna ut den rakt av på nätet. Men hav tålamod! Små kort kommer.
    Hoppas att lilla Chatter slipper den där uschliga tratten snart!

    SvaraRadera
  3. Vilken rörande bild på de små kissarna. Hoppas verkligen att ni får ordning på såret snart!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen Mossfolk!!

    SvaraRadera
  5. Födelsedag har jag förstått! Stort grattis, hoppas du hann fira lite grann.

    SvaraRadera