söndag 15 maj 2011

Söndag

12 kommentarer:

  1. Herre jisses så vackert!

    SvaraRadera
  2. Mian; Ja, det är ju jättefint nu när allt blommar!

    SvaraRadera
  3. Om det finns något Paradis, då ser det nog ut så där.

    SvaraRadera
  4. Elisabet; Det fina med att bara se bilder... är att man inte ser hur det ser ut runt omkring ;)

    SvaraRadera
  5. Jäsiken va fint de blommar, jag riktigt kan känna doften och höra humlebrum och bisurr ;-)

    SvaraRadera
  6. Hur fint som helst!!! Riktigt vårig och rofylld bild!

    SvaraRadera
  7. Underbart.

    Även om vattnet är lite lågt :)
    Tur man inte ser allt ja.

    SvaraRadera
  8. Gunnar; Ja, den här årstiden är så fin tycker jag!

    Kattalena; Körsbärsträden kunde ha varit lite mer utslagna... om man ska vara petig :)

    Husan; Hihi, ja du såg det. Vattenståndet är ju jättelågt eftersom de håller på att bygger vid järntorget.

    SvaraRadera
  9. Oj så vackert!
    nästan att det här är den finaste tiden.. när allt börjar blomma efter lång väntan.

    SvaraRadera
  10. Matte; Ja, jag tänkte skriva det först... men så tänkte jag på alla vackra höstfärger eller den gnistrande vita vintern... Jag tycker om alla våra årstider :)

    SvaraRadera
  11. Men jag blir alldeles salig...
    Såg fabelaktigt vackert....
    vart finns denna vackra natur?

    SvaraRadera
  12. Synne; Vid Örebro slott. Fast nu ska man ju komma ihåg att på en bild är synfältet begränsat... :)

    SvaraRadera