onsdag 18 maj 2011

Onsdag morgon

Sol
Klarblå himmel
Jobb med de minsta barnen mellan 9 och 17.

Jag sov när sambon kom hem från ett jobb igår kväll... och nästan-sov när han åkte till nästa jobb i morse. Behöver jag säga att vi ser fram emot den tid när vi båda har ett varsitt fast jobb?!

Och katterna är tokvilda, rusar runt i galen jakt. Lillkatten avger ljud som låter precis som en lekande hund, ni vet sådär morrpratande som vovvar kan låta när de kampar om en trasa till exempel. Aldrig att jag hört en katt låta så :)
Skönt att de leker nu, då kanske de sover lugnt när vi ska vara borta så många timmar, tänker jag. Häromdagen hade de upptäckt att toapappersrullen i sin hållare var en rätt kul grej. Behöver jag säga att det var papper överallt?! Lillkatten, det är jag nästan alldeles säker på.

Tjupp tjupp, nu ska jag vara på plats om tjugo minuter.
Ha en bra solig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar