söndag 8 maj 2011

Korpenpromenad

Korpenpromenad i grönska och strålande sol med Anna, som är nästan alldeles nyförlovad, Elin, som ska bli mamma för andra gången i juni och Pontus, som ju ska bli storebror.

10/12 rätt... vi hade bland annat fel på var det brittiska bröllopet gick av stapeln.
Sedan passade vi på att gå tillbaka till Wadköping...
Pontus, som är en väldigt charmig kille, pratar med sambon medan mamma är och köper glass.

Och glass, det är nästan hur gott som helst! (tycker jag med!)
Nu är det eftermiddag. Och precis sådant där fantastiskt väder då man inte vill tillbringa en massa tid i lägenhet (jag är inte riktigt någon lägenhetsmänniska... alldeles särskilt inte den här årstiden). Så det får bli en sväng till Kumla :)

6 kommentarer:

  1. Vilken fin helg ni haft, både Nora och Wadköping! Och glass!

    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  2. Vilket väder vi har haft, jag vill aldrig gå in :-D

    SvaraRadera
  3. Maggan; Nästan lite sommar!

    Christina; Nä, underbart! Och vi hade nästan en liten tanke på att svänga "förbi" Striberg i lördags när vi var i Nora...

    SvaraRadera
  4. Å vad trevligt det var med prommenad i solen! Det får vi göra oftare :) Jättefina bilder på lillen! Skicka gärna några till min mail!

    Ha en bra dag //Elin

    SvaraRadera
  5. Elin; Ja, visst var det trevligt! Jag ska kika om jag har din adress så kommer det några susande :)

    SvaraRadera
  6. Hihi, han ser verkligen ut att gilla glass den där Pontus :-D

    SvaraRadera