tisdag 1 februari 2011

Kanske ett par timmar till på dygnet... snälla?

Morgonpromenad med Lurvig
Frukost
Universitetet halv åtta till fyra. Oavbrutet pluggande.
Tripp till Kumla för att hämta Lurvig som roat sig hos familjen R (tack!!).
Lämna av sambon på jobbet.
Hemma vid sex.
Fix med paper för att sedan skicka in det.
Ta tag i korgen med stryktvätt till halv åtta hos mig.
Ger Lurvig mat och medicin.
Gör toast och äter kvällsmat i kombination med läsning av torsdagens text till universitetet.
Snart snart dags att hoppa i duschen.
Sedan kvällspromenad med Lurvig och hämta sambon på jobbet.

I morgon jobb på förskola halv åtta till fyra.
Här blir inte långtråkigt.
Aldrig :)

7 kommentarer:

  1. Fullt upp tydligen. :-)
    Glöm inte att andas ibland också.

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen full rulle i din vardag! Kan inte bestämma mig för om jag gillar det upptagna, eller pyamasdagar... En kombo kanske... :)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte hur.. men jag blev uppstressad bara av att läsa det där. ;P

    SvaraRadera
  4. Man kan säga att det rullar på...
    Förstår du vill ha flera timmar på dygnet.
    Kramen och ha en bra dag nu.
    Stressa inte.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  5. Londongirl; Jag tänkte att det blir tid att andas under vfu:n då vi bara har en sysselsättning :)

    Emma R; Jag tycker om att ha fullt upp, men kan ibland känna att det finns en gräns. En kombo låter alldeles utmärkt :)

    De la realidad; Du har väl också skrivit upp dig på att börja vicka. Kul men intensivt, tycker jag :)

    Elisabet; ...vilket eventuellt kan bero på att jag kände mig lite stressad när jag skrev det. Men nu är jag i fas med planeringen igen. Ett tag i allafall :)

    Synne; Fördelen med att jobba är att väl på plats är det helt meningslöst att stressa...

    SvaraRadera
  6. Åh jag känner igen det där. Och då är jag ändå föräldraledig.. Förstår inte var tiden tar vägen!

    Men som du säger - det blir ju aldrig tråkigt. ;-)

    SvaraRadera