fredag 25 februari 2011

Fredag!

Fredag är bra.
Ljust ute vid halv sju (det måste väl bero på att det är fredag ?!)
Morgonpromenad med vilddjur
Frukost och lite bloggläsning på samma gång
En sovande sambo

Snart snart är det dags att gå och jobba.
Fredagar är toppen där med. Bästa dagen!
Fredagsfika och sångsamling.
Jag har köpt te... jag känner att jag snart har druckit upp någon annans.
Och så hoppas vi på fritt från magsjuka. Jag är inte så värst förtjust i den sjukan.
Inte alls faktiskt.

Tjolahopp! Det är fredag!

2 kommentarer:

  1. Tur att någon gillar fredag ivf. Själv är jag Måndagsmänniska som du säkert vet.
    Men just denna fredag är vi faktiskt på väg till G-borg för Horse Showen, så lite roligt är det ju med just denna fredag.....kanske.

    SvaraRadera
  2. Ja men just det. Ni får titta för mig också och alldeles säkert blir det en toppenhelg!

    SvaraRadera