måndag 28 februari 2011

Bildutmaning

Dag 13: En bild på dig och en klasskamrat (Det här var sannerligen inte lätt eftersom jag oftast är den som står bakom kameran... Här är en bild från bröllop 2008. Jag och flera fd klasskamrater)
De två som står till vänster om mig gick var jag klasskamrat med från ettan på lågstadiet till ettan på gymnasiet. Hon som står till höger gick jag i samma klass som på låg och mellanstadiet samt tvåan och trean på gymnasiet. Övriga, bortsett från hon längst till vänster, var jag klasskamrat med första året på gymnasiet.

En massa fd klasskamrater alltså :)

7 kommentarer:

  1. Åh, det såg inte helt fel ut med sommar och sol. :)

    SvaraRadera
  2. De la realidad; Nä, jätteskönt! Och nu har sportlovet varit så nu kan det varsågod bums ta och bli vår!

    SvaraRadera
  3. Jag vet vem fotografen är :)

    SvaraRadera
  4. Flygaren; Är det du? Funderade nämligen på varför du inte var med på bilden...

    SvaraRadera
  5. OJ vilken grym bild.. synd att det inte står nått om vem som fotat den :P

    SvaraRadera
  6. Johan; Men... av Annas kommentar här ovanför trodde jag att det var hon. Är det alltså du som ska ha äran? :)

    SvaraRadera
  7. Nu blir jag osäker. Vi var nog många som fotade. hehe =) Hon har nog rätt.

    SvaraRadera