måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Bilden är förstås norpad. Från någon som norpat den från någon som norpat den från någon som hittat den på google...

Vi firar inte alla hjärtans dag på något alldeles speciellt vis. Förra året blev det en extra mysig frukost och middag på kvällen... Man skulle kunna säga att jag gjorde en alla hjärtans dags frukost och sambon åt en ... frukost. Han hade ingen riktig kläm på det där med alla hjärtans dag.

Jag håller med alla som tycker att man ska kunna visa att man älskar varandra vilken dag som helst. Men jag tycker också att när det nu finns en sådan här dag kan man utnyttja det till att fira kärleken lite extra. Här tas alla firar-tillfällen vara på. Inte så att det behöver vara något avancerat. Och absolut inte några dyra presenter.
Bara lite extra sådär.

Nu önskar jag er alla en fin Alla Hjärtans Dag!!!♥♥♥

Och solen skiner! 

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig/er! Här firas inte heller, iaf inte av mig ,-)

    SvaraRadera
  2. Det samma!
    Och kunde inte hålla med mer, kan man fira ska man fira :) behöver dock inte vara dyrt eller avancerat, själv bjöd jag Anders på våfflor med hjortronsylt som jag kokat.

    //Elin

    SvaraRadera
  3. Elisabet; Under kvällen kommer det dock ett inlägg som skvallrar om att sambon i år hade rätt koll på vilken dag det var idag ;)

    Elin; Nu blev det i och för sig så att jag vart rätt ensam här idag. Sambon har jobbat som vikarie 8-14.30... sedan kom han hem med tulpaner och choklad, slängde på sig arbetskläder och for iväg för att köra truck. Vi får nog satsa på firande en annan dag :)
    Men hjortronsylt!!!! Det är precis det godaste som finns!

    SvaraRadera
  4. Det är ju tanken som räknas o se då har ni ju annledning att fira en dag till! (Gäller att se det positiva).
    Hjortronsylt har jag alltid påstått varit oätbart... ända tills vi fick en burk i inflyttningspresent av Anna och Johan, oj vad gott! Sen dess är jag frälst!

    /Elin

    SvaraRadera