söndag 9 januari 2011

Söndag

I dag har det blivit en förfärligt massa pluggande.
Skrivande och läsande. Nu kommer sista veckan på mattekursen.
Men ett par trevligheter har hunnits med också. På förmiddagen blev det visit hos familjen V. Gott fika och sedan  gjorde jag ett tappert försök att lägga beslag på barnet. Det gick ganska bra tills mamman kom och hävdade att små barn måste äta ibland. Jag tror varken att barnet eller jag höll med om det just då, för vi var fullt upptagna med att utvecka dansmoves... eller laga soppa av en bil.
 Bus hos pappa :)

 Framåt kvällen styrde jag kosan mot Kumla för att hämta upp sambon som snickrat övervåning.
Medans dagens snickrande avslutades hann jag med att dricka te och äta kaka och prata.
Trevligt :)

Och nu är det kvällen.
Lite mer läsning återstår. Och tidigt sänggående för i morgon är det dags för universitetet.
Inte för mitt liv kan jag begripa hur den här måndagen kan ha kommit så fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar