fredag 28 januari 2011

En bra-dag

Idag har varit en BRA dag!
Tillbringade heeela förmiddagen på universitetet och fick som avslutning delar av ett kort paper uppläst av läraren med en massa lovord om det goda språket (avdelning skryt).
Eftermiddag med kamraten Erika på stan. Hindersmässan och fika -väldans trevligt!
Bilden nedan är dock den enda jag tagit på hela dagen. Man kan väl säga att jag och den lilla Pentaxen inte är så bra kompisar och därför får den inte vara med och leka särskilt ofta...
Kväll hos familjen A där vi presenterat oss för fem dagar ung liten Molly. Med betoning på liten, med yttepytte små fingrar (och förmodligen den första lilla lilla bebis jag lämnar ifrån mig utan att den skriker).

Nu konkurrerar "På spåret" starkt med kurslitteratur av Lightfoot...
Vill och borde... ovissheten om vad som vinner än ännu stor.
Fredagskväll.

3 kommentarer:

  1. Grattis till berömmet och det är inte skryt alls!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med en fredag ibland ...

    SvaraRadera
  3. Elisabet; Jodå, det är det alls. Men det bjuder jag på :)

    Klimakteriehäxan; När man studerar är det just ingen större skillnad på vardag och helg :)

    SvaraRadera