onsdag 5 januari 2011

Dag 4

Den fjärde dagen på utmaningen (håll ut, det är bara tjugosex kvar sedan) handlar om mina vänner.
Och det ska jag säga, att det här med defenition på "vän" det är inte lätt. Ett sådant här inlägg tenderar bli ett visst väljande och vrakande med risk för att någon känner sig bortglömd/bortvald/utanför.
Dumt dumt.

Så jag nöjer mig med att säga att sambon nog inte bara är min sambo utan även min bästa vän. Faktiskt.



















Och dessutom är jag otroligt lycklig lottad med fina vänner omkring mig!
Dem har ni garanterat stött på i andra inlägg från grillkvällar, midsommarfiranden, pepparkaksbak, nyårsfirande och små picnickar och vanliga fikan lite här och där.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är annat det än unge herr Canon Ixus ,-))

    Ni ser verkligen lyckliga ut.

    SvaraRadera
  2. Elisabet; Haha, ja, men det är om möjligt ännu mer fusk att ta kameran som vän ;) Även om jag var rätt imponerad över hur du fick till det där inlägget!

    SvaraRadera