onsdag 12 januari 2011

Dag 11

Min personlighet.
Utmaningen dag 11.

Lillebror säger:
"Driftig, positiv och otålig" tycker sambon.

Jag tycker om att ha många järn i elden. Och att organisera.
Och planera. Det krävs nästan om ovanstående ska fungera.
Jag är glad för det mesta. Och jag förstår till fullo att sambon uppfattar mig som otålig. Det stämmer. Jag vill att saker ska ske här och nu. Är det något som behöver göras vill jag göra det direkt och har väldigt svårt att koppla av innan det är gjort. Dessutom är jag envis!
Och ekonomisk. Håller stenkoll, vänder på slantarna, räknar och jämför. Det betyder inte att vi aldrig gör något, studenttiden är ju också en del av livet :)

Mer då?
Jag har ett genuint människointresse och älskar små möten, glimtar, ögonblick och samtal.
Livshistorier och öden...
Och djur!
Allt som jag blir glad och lycklig av, det kommer betydligt längre fram i utmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar