söndag 10 oktober 2010

Kalaskväll

Ikväll har vi varit på tjugoettårskalas. Jag tycker verkligen att det är toppen, det där att sambons släkt är så duktiga på att fira varandras födelsedagar! Prat och fika och smaskig smörgåstårta och ännu mer prat. Trevligt på kvällskvisten :)
 Och jag gick sanneligen inte lottlös därifrån. Fick en tekanna som passade finfint till våra höganäskoppar, samt...
Tadaaaa!!!
En massa trattisar!!!
Väl hemma blev det rensning på nattkröken.
Så värt det. Förstås.
Tjoho!!!

Och nu är det sängen.

5 kommentarer:

  1. Det var så länge sedan jag plockade trattisa. Blir galet sugen på svamphajk av bilden. Ha det gott! /Emma R

    SvaraRadera
  2. Det är så gott med svamp. Äter det till allt möjligt nu.

    Trevligt släktkalas och gott såg det ut också!

    SvaraRadera
  3. Så länge sedan jag åt smörgåstårta! Nu blev jag sugen.
    Akut s u g e n.

    SvaraRadera
  4. Gå på kalas och få presenter, inte illa :-D

    SvaraRadera
  5. EmmaR; Jag är helt väredelös på att hitta svamp, men tycker att det är supergott. Därför blev jag förstås ungefär hur glad som helst för det här :)

    Londongirl; Ja, det är verkligen jättegott! Och kalaset var trevligt. Jag tycker att det är kul när det faktiskt blir av att alla födelsedagar firas och alla träffas.

    Elisabet; Mmm, smörgåstårta ÄR gott. Fast nu ska vi äta hemgjorda fiskpinnar och det är inte fy skam det heller ;)

    Vonkis; Haha, nä, tyckte att det var alldeles prima ;D

    SvaraRadera