söndag 31 oktober 2010

Byggardag

Heeela lördagen tillbringade vi i Kumla.
Först befann vi oss på en övervåning, som ska isoleras. Jag stiftade bekantskap med en ny apparat- spikpistolen. För övrigt kan jag just ingenting utan går dit sambon pekar och gör det han säger :)
 Dagens mest avancerade var att stå på stegen och välja pizza. Säkert hade det gått bättre om jag klivit ner från stegen... eller inte.
På kvällen for vi vidare till familjen R. Trevligt värre, tycker jag som fascinerades över att lilla gudbarnet tog sin roll som dockmamma på fullaste allvar. Så liten hon är manövrerar hon runt dockvagnen, bäddar ner dockan, placerar henne på stolen och så vidare.

När vi ska åka hem noterar jag att inga kort blivit tagna. Kan just tro att de andra tyckte att det var rätt skönt att slippa mitt blixtrande för en gångs skull :)

2 kommentarer:

  1. Eva; Nä, riktigt så bra var det inte. Det är vänner till oss som har gjort det. Undervåningen beställde de färdig, men övervåningen ska de fixa själva.

    SvaraRadera