lördag 18 september 2010

Ur fas...

Inte själv men med bloggandet. Och framförallt läsandet av andra bloggar.
Vi kom hem runt tvåtiden natten mellan torsdag och fredag.
På fredagen var det universitet. Och gulligaste kamraterna hade fixat fika. Se vilken fin kladdkaka vi fick :)Direkt efter universitetet kom fröken L.

Dagen idag har försvunnit i ett nafs med bakande och pluggande, fika på ett ställe i Kumla och en trevlig tacokväll hemma hos familjen R, också i Kumla.

På fredag är det tenta. Hela tisdagen försvinner för en obligatorisk stockholmsresa.
Det går ganska i ett. Faktiskt.
Och det blev väldigt mycket vardag på en gång.
Och det är (bortsett från den där tentan) väldigt skönt!

5 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen till vardagen och LYCKA till med tentan också nu!

    Jättefin kaka! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, just det .. välkommen hem till vardagen!

    SvaraRadera
  3. Ja, välkommen hem! Lycka till med tentan. Vilken superfin kaka ni fick!

    SvaraRadera
  4. Londongirl; Tack. Tentan är inte förrän på fredag så jag vet ju vad jag ska göra i veckan :)
    Och visst var det gulligt med kakan!

    Elisabet; Tack. Jag tror att jag tycker rätt bra om det här med vardag... också :)

    Kattalena; Kakan var en riktig överarskning! Och tentan är först på fredag så jag har några pluggdagar på mig :)

    SvaraRadera
  5. Vilka gulliga kamrater :)

    Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera