tisdag 7 september 2010

Redo för avfärd

Den här bilden har jag alldeles olovandes stulit. Den är från helgen när Lurvig var hos familjen R i Kumla medan sambon spelade golf och jag var i S-tuna. Och jag tycker så mycket om den! Fler sköna bilder från Lurvigs besök finns här.

Batterier sitter på laddning.
Minneskort är formaterade.
Packning pågår.
I morgon ska Lurvig lämnas hos dagmatten klockan sju.
Och vi ska ha exkursion med universitetet, därefter bär det av till farmor i skåneland. Några nattimmars sömn och torsdag morgon lyfter planet från Kastrup för färd till Azorerna.
Snällaste kamraten Eva lägenhetsvaktar.
Och här på bloggen blir det allra troligast jättetyst ett tag.

Önskar er alla en trevlig höstig vecka!!

10 kommentarer:

  1. Aha, det är dags.
    Ha en underbar resa!
    Njuuuut!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen, ha det så jättebra! Och bilden är sååå fin .., där han försiktigt noooosar på lilla tösen ....

    Hoppas jag att det är ,-)

    SvaraRadera
  3. Önskar er en jättefin resa! Vad spännande!

    SvaraRadera
  4. Ha en jätteskön resa nu. Men att det ska vara tyst här på Bloggen vet jag inte om jag gillar. Kan inte den där jättegoa kompisen Eva skriva lite här med? Inte bara vakta lägenheten?

    SvaraRadera
  5. Åh, ha det jättefint nu!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja veta vad Lurvig tänker!

    SvaraRadera
  7. Du har lika rätt att ha bilden som jag, det är ju din vovve :) Så det är ingen fara. Mira pussade tillbaka efter Bernhard pussade henne :)
    Hoppas ni får en toppen Semester ! Du får ge Anders något lugnade innan avfärd så han inte tuppar av ;)

    SvaraRadera
  8. Alltså jag vet inte om man kan vara så glad i en hund på distans. En hund man dessutom aldrig träffat. men Lurvig är en hund med en helt speciel plast i mitt hjärta.

    Nu önskar jag er en kanontur till Azorerna. Det är vackert där nere ska jag säga.
    Glöm inte att köpa extra minneskort nu bara. För det kommer gå åt. Jag vet.
    Kramen från nabolandet.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  9. Ååå, så härligt med semester. Ha det underbart där i värmen.

    SvaraRadera
  10. Jättefin bild!

    Önskar er en trevlig resa och ser fram emot att läsa om hur det varit sen.

    *kram*

    SvaraRadera