måndag 6 september 2010

Måndag

Tar inga kort
Heldag på universitetet
Klarar duggan finfint. Det gör vi föresten båda två -sambon har alla rätt!
Hämtar Lurvig från dagmatten
Blir borta 40 minuter när jag ska handla mjölk... eftersom jag stöter på damerna i kvarteret. Fantastiskt trevligt!
Telefonprat flera gånger om.
Trött med träningsvärk.
Får resultatet från ungdomssociologin och blir nöjd.
Kikar på andra halvan av halv åtta hos mig.
Tänker på sambon som jobbar.
Tycker att det har varit en kanondag. Till.

1 kommentar:

  1. De har bara tagit listorna från förr om man inte hör av sig för ändringar! Jag (som är SRL I) fick be dem ändra både efternamn och ort :) Ja nu ska det bara finnas en enda titel "godkänd ridlärare" men med olika grader. S står för "svensk". SRL I blir man av BRIK, SRL II av RIK och SRL III av Hippologen. Sedan kan man bli en "fellow" (hur töntigt låter inte det?) och det är särskilt utvalda som är SRL III och ännu mer, de gamla auktoriserade ridlärarna etc. Min förra chef är en av de ca 10 som är detta. Tanken var att det förr fanns ca 24 olika titlar beroende av vad och när man gått kurs... nu ska det bli mindre att förklara.. sägs det... :)

    SvaraRadera