onsdag 15 september 2010

Förlovad

14/9-10

28 kommentarer:

  1. Åååå, men grattis från oss i landet Halland!

    SvaraRadera
  2. Ps. Och två vänsterhänder också .., som gjort för ..... ,-) Ds.

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad för er skull. Vad sägs som att hitta på något när ni kommer hem för att fira.
    PS Du har ett MMS som väntar när du kommer hem.

    SvaraRadera
  4. Underbart! Stort grattis!! Kan inte tänk mig ett mer romantiskt ställe att frölova sig på :)

    SvaraRadera
  5. Varmt grattis!
    Det ser underbart ut på Azorerna.

    SvaraRadera
  6. Oj oj ... Stort Grattis =)

    SvaraRadera
  7. Tänk vilka följder det kan bli av att dela lägenhet;)
    Stort Grattis från stationen, och jag gissar att det inte är i Örebrotrakten som fotot togs...

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    TinaVillaNian

    SvaraRadera
  9. Men åååååååååå, det är ju underbart.
    Grattis i massor.

    SvaraRadera
  10. STORT Grattis till Er båda!!

    SvaraRadera
  11. STORT Grattis till Er båda!!

    SvaraRadera
  12. Härligt, grattis! Nu hoppas jag att ni får leva lyckliga i alla era dagar.. :)

    SvaraRadera
  13. Härligt! Jag var så fascinerad av bilden där Lurvig nosar på barnet, att jag inte läste sista raderna... började undra om de hade kostat på Gustavsviksbadet en uppfräschning... :)

    JÄttegrattis!

    SvaraRadera
  14. Grattis!!! Spirande kärlek is da S**T!!! Underbart! Kram Emma R

    SvaraRadera
  15. Härligt - grattis..! Men väldigt blött i duschen - eller...?

    SvaraRadera
  16. Grattis till er båda! Såå romantiskt! All lycka önskar jag er.

    SvaraRadera
  17. Grattis!

    Tänk så det kan bli bara man börjar dela lägenhet.

    SvaraRadera
  18. Åh, så roligt! JÄTTEGRATTIS!!
    Kramar Yvonne

    SvaraRadera
  19. Nu kan jag skriva :) Grattis Grattis ! Vad glad jag blir för eran skull ! Om vi får så dyker vi upp nästa vecka för att höra allt o titta på ringarna.:)
    Kram

    SvaraRadera
  20. Grattis!underbart ställe att förlova sig på.

    SvaraRadera
  21. Wow!!! Grattis!!! Vad kul! Vilken fantastisk bild på er :-D

    SvaraRadera
  22. GRATTIS!!!! Härlig plats ni valde.

    SvaraRadera
  23. Varmt GRATTIS till er båda! Ja tänk så det kan bli när man "bara ska dela lägenhet" :-)

    Ser ut som ni har det alldeles underbart!

    SvaraRadera
  24. Elisabet; Tack! Får väl ta och maila bilden kanske :)

    Flygaren; Tack för mms :) Och det är helt klart hög tid att träffas!

    Elin; Det var jättefint. Vad bilden inte förtäljer är all den publik vi hade...

    Lena; Tack!

    Mian; Tack, vi hade en fantastisk vecka!

    Johan; Tackar :)

    Christina; Tack, ja ni känner ju till historien rätt väl :) Och bilden är tagen vid ett varmt vattenfall i Azorerna.

    Tina; Tack!

    Husan; Tack i massor :D

    Ejmis; Tack tack!

    De la realidad; Klart att vi ska ha en lycklig saga :)

    Bloggblad; Haha, nja, inte riktigt Gustavsviksbadet :D Fast jag tycker väldigt mycket om den där bilden på barnen och Bernhard.

    Emma R; Det var underbart. Tack!

    Gunnar; En väldigt vacker dusch! Och varm faktistk eftersom vi var på en vulkanö där den vulkaniska aktiviteten värmde upp vattnet naturligt.

    Maggan; Ja, tänkt jag som inte alls tror mig vara romantisk ;) Tack!

    Yvonne; Jättetack!

    Cecilia N; Tack! Jag är helt imponerad över att så många har koll på starten :)

    Miss Piggy; Ja, ringarna har du ju sett nu och det ska förstås bli trevligt med en visit till veckan. Ska bara försöka reducera antalet bilder lite till först...

    UllaMona; Ja, det var det verkligen. Oförglömligt :)

    Anna of Sweden; Tack från Sverige ;)

    Kattalena; Nja, bilden är den bästa vi har men tyvärr suddig. Eftersom inte ens den stackars fotografen (min bror) visste vad som var i görningen var det ju inte lätt att veta var han skulle stå och vad han skulle göra...
    Tack också förstås!

    Lisette; Tack! Ja, det blev jättebra :)

    Londongirl; TACK! Vi hade det underbart, verkligen! Och det här med att dela lägenhet var en rätt bra idé ;)

    SvaraRadera
  25. GRATTIS! Vilket underbart ställe att förlova sig vid.

    SvaraRadera