fredag 24 september 2010

En charmig stor liten kille

Idag har vi suttit instängda i bunkern och skrivit tenta. Tills resultatet kommer om tre veckor tänkte jag förtränga den...
I kväll har vi varit på visit hos familjen V. Ätit god mat med smaskig efterrätt och busat med liten Pontus som växer så att det knakar. Här kikar jag på honom genom linsen medan han väntar på att jag ska kika fram bakom min stora kamera och säga något intelligen, typ "tittut" eller "BU!"
 Väldigt full i bus. Mest hela tiden.
 Och riktigt riktigt charmig med en stor repertoar av poser och uttryck!

Eftersom Pontus pappa ska springa Lidingöloppet i morgon tog vi en tidig kväll. I morgon blir det först Karlskogaland och sedan Linde. Fullt ös. Men ÅH så skönt att tentan är över!!!

3 kommentarer:

  1. Vilken charmig liten kille ;) Väldigt trevligt med besök var det! Det får vi se till att göra om lite oftare!

    SvaraRadera
  2. Elin; Ja, fast att vi borde ses oftare har jag väl sagt i ett par år, och inte blir det så för det ;)

    SvaraRadera