torsdag 19 augusti 2010

Tja, men det var väl inte så pjåkigt

I Karlskogaland idag fick jag ta den lille Pentaxen. Jag har provat den tidigare och då var vi inte alls sams.
-Ja, närbilder, det är den ju inget bra på, sa pappa.
-Ja, bilder inomhus, det fixar den inte så bra, sa mamma.

Och jag tar den och tycker förstås att det är ett väldigt snällt erbjudande men kanske att det ändå känns lite som en nödlösning.
Men det blir inte alls så pjåkiga bilder! Helt dugligt att för en tid, eller ett år... eller kanske två... kombinera systemkameran med. Absolut!
Och vilken lycka att knalla runt med den lilla kameran i jackfickan :)

4 kommentarer:

  1. Jag förstår glädjen .-))

    Hoppas ni kommer att trivas tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder. Tack och lov ;) Det blir nog så bra som helst.

    SvaraRadera
  3. Idag, fredag, så är det Bernhard som har namnsdag. "Stark som en björn" betyder namnet. =) Säg grattis från mig!

    SvaraRadera
  4. Elisabet; Nja, jag är glad bara vi kommer bättre överens än förra gången :)

    Kristallina; Mycket bättre än jag trodde. Som tur är :)

    Johan; Haha, nu har han fått fler namnsdagsgratulationer än jag fick på min namnsdag. Och hälsningen ska absolut framföras ;)

    SvaraRadera